Civitavecchia

12 september 2017 - Civitavecchia, Italië

Wij zijn de hele nacht lekker geschud, en de hut was erom hard aan het kraken. We hebben onze zwemkleding aan gedaan en zijn naar het ontbijt gegaan. Toen we daar binnen kwamen scheen het zonnetje!!! Ik ben naar buiten gelopen om wat foto`s te maken. Er stond een behoorlijk wind.

Hier is goed te zien hoe de zee te keer gaat (links) en hoe kalm het water in de haven zelf is.

Er kwam zelfs nog een mooie zeilboot binnen.

Daarna snel naar het zwembad, om een plekje in de zon te vinden.

Buiten de haven spookt het echt. De zee wal is ongeveer 7 meter hoog, maar de golven kwamen er heel ruim overheen. Zelfs zo ver dat er auto's gewassen werden. Ik had het eigenlijk moeten filmen.

Ons diner was in Cariocas. Ons Server Team vond de golven ook indrukwekkend, maar wel heel vervelend. Zij slapen onder de waterlijn, dus horen het alleen maar harder klotsen. we kregen een verassing voor ons 5 jarig huwelijk.

Terug in onze hut, lag er een brief van de kapitein. De zee is zo ruw, dat de tenderboten niet varen bij Villefranche, dus we gaan naar Marseilles