Gaap het was vroeg, maar we gaan onderweg naar Barcelona

9 september 2017 - Barcelona, Spanje

We zijn om 03.00 uur opgestaan,  hebben alles na gekeken of we niets vergeten zijn. Chip en Dale hebben iets te snoepen gehad. We zaten op hete kolen en zijn vroeg naar beneden gegaan, dat was maar goed ook. Want de RTC kwam net aanrijden.

Het vliegtuig heeft goed doorgevlogen. Weinig turbulentie en we mochten voor tijd het vliegtuig al uit. Deel 1 van de reis gehad.

Meteen opzoek naar Disney Cruise Line mensen. Dat is makkelijk als je niet op een grote koffer hoeft te wachten. De bus in en dan zie je na 25 min.  rjjden zie je dit...

Daar wordt je blij van. Het duurde alleen nog even voor we aan boord waren, omdat het inschepen een beetje vast liep. Maar daardoor, was onze hut wel bijna klaar.

Ondertussen was er even tijd voor eten en een Dole Whip. Toen we wegvoeren, zwaaide het personeel van de terminal ons uit. Opgelucht dat iedereen aan boord was, dat ze zelfs in de regen bleven staan.

Eerst naar de verplichte Assembly Drill. Omdat we dit jaar weer de zelfde hut hebben als vorig jaar, wiste we al dat het in Animator's Pallet was.

Daarna op naar ons eerste diner bij Cariocas (ons minst favoriete restaurant) Maar mijn zwaardvis was heerlijk.

Daarna zijn we naar onze hut gegaan. Ons huis voor de week. Morgen zijn we op zee.