Marseille (de laatste dag) towel animals on parade

15 september 2017 - Marseille, Frankrijk

We zijn met moeite ons bed uitgekomen. Victor stond bij het ontbijt, we hebben even met hem staan praten. Hij hoop dat we volgend weer bij hem zitten. Ik heb hem de foto van Knor laten zien. En ja het is dierenmishandeling.

Het was heel erg koud buiten, dus  we hebben maar een klein rondje aan dek gedaan. We zagen Stitch staan, helemaal in zijn eentje. Snel naar hem toe om een foto te maken.

Toen we langs het zwembad kwamen. Lagen er dekens op de stoelen. We zijn maar thee gaan halen. En weet je wat, ze hebben hier Twinings thee. Een hele speciale kerstthee. Alvast dromen van onze kerst cruise volgend jaar.

Bij het diner hebben we alvast afscheid genomen van ons server team. Omdat we om 7 uur al van boord gaan, zijn we niet bij het ontbijt.

Elias (links) en Victor (rechts)

Tijd voor gekke hoedjes.

Na het eten zijn we de koffers gaan inpakken. We zijn Christa nog tegen gekomen en hebben alvast afscheid van haar genomen.