Naples

11 september 2017 - Napels, Italië

Vanmorgen was het heel lui opstaan. We hebben onze zwemkleding aangedaan en zijn naar Cabanas voor het ontbijt. Toen weer heel snel naar binnen, want het begon heel hard te regenen. We hebben de Vesuvius zien verdwijnen en verschijnen.

DSC00850

Het is een blijft een mooi gezicht ook al ligt hij in de regen. De crew was bezig met een drill, dan kun je pas goed zien hoeveel personeel er aan boord is.

Toen het harder begon te waaien zijn we naar binnen gegaan. Even een poosje bij de schilderen kwijlen (en ja deze is ook te koop)

DSC00852

Ons diner was in Animator's Palate. De meeste mensen waren net naar hun plek, toen viel de stroom uit en werd het aarde donker. Onze server Victor begon meteen tegen de kinderen te vertellen, dat het bij de show hoorde. Om het spannender te maken.

DSC00867

DSC00876

Na het eten begon het schip weer te varen. Met windkracht 7 van opzij is het leuk lopen door de gangen. Alsof je een stuk in je kraag hebt.

We zijn het schip verder gaan verkennen. Wat blijkt nu, als je de gang verder uitloopt, kom je bij een trap en nooduitgang. Als je die neemt, kom je uit bij de achter uitgang van Animator's Palate. (weten we dat voor de volgende keer)

We zijn met een behoorlijk omweg (via dek 9 om ijs te halen) weer terug naar onze kamer gegaan. Morgen Civitavecchia.